Akcja: Nie kradnij zdjęć!

10 maja 2011

Może przyda się?

Mam propozycję dla koleżanek i kolegów, którym przydać mogą się kolorowe obrazki z kalendarzy.
Pracuję w firmie, która dostała trochę kalendarzy od wydawnictwa i rozdajemy je. Wiadomo, jest prawie połowa roku. Żal, że część ładnych zdjęć i ląduje na makulaturze. Zostało jeszcze sporo zadrukowanego kolorowo papieru.
Wiem, że Wasze zdolne ręce mogą z nich wyczarować cuda.
Pracuję w Gdańsku. Jeśli komuś mogą przydać się te przydasie, proszę o kontakt pod postem.
Mamy kalendarze ( nie wszystkie już) z wydawnictwa www.unigraf.com.pl
Obawiam się, że do połowy przyszłego tygodnia będziemy musieli pozbyć się ich gdyż zajmują miejsce w magazynie.
Nie jestem w stanie rozsyłać ich ponieważ wymiary są duże,papier waży sporo, a ja jestem bardziej bogata wewnętrznie niż finansowo.
Moje zapiski nie są stroną odwiedzaną zbyt często, ale dajcie znać tym, które z papieru tworzą arcydzieła.

1 komentarz:

  1. witam
    pracuję w Świetlicy TPD, chętnie przygarnę trochę tego skarbu, co prawda będę w Gdańsku pod koniec miesiąca, ale mogę poprosić przyjaciółkę o odbiór i przechowanie
    jeśli aktualne to proszę o wiadomość chmuraa@gazeta.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń